Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ.

Τα Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ. αποτελούν θεσμό που εισήγαγε το 2001 η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management, ο οποίος αντανακλά και εκπροσωπεί τις υψηλές αξίες και αρχές της επαγγελματικής δράσης της φαρμακευτικής βιομηχανίας. Tο φαρμακευτικό management διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη διευκόλυνση της πρόσβασης των ασθενών στις θεραπείες, εξασφαλίζοντας την ορθή και ενδεδειγμένη χρήση των φαρμάκων.

Στόχος του θεσμού των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ. είναι…

  • Να αναγνωρίσει και να επιβραβεύσει την υιοθέτηση καινοτόμων στρατηγικών επικοινωνίας που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών, στην αγορά του φαρμάκου και των προϊόντων υγείας.
  • Να υπογραμμίσει την αξία της αποτελεσματικής στρατηγικής επικοινωνίας, η οποία συμβάλλει

στη βελτίωση:

    • των δεδομένων κλινικής πρακτικής
    • της παρεχόμενης υγειονομικής περίθαλψης
    • της πρόσβασης σε θεραπείες και υπηρεσίες υγείας
    • της πρόσληψης, τήρησης και συμμόρφωσης της θεραπείας
    • του συντονισμού και της παροχής των υπηρεσιών

και τελικά μπορεί να οδηγήσει στη βελτιστοποίηση του θεραπευτικού αποτελέσματος.

  • Να αναδείξει και να επιβραβεύσει το ταλέντο, την ικανότητα και τη δημιουργικότητα (πίσω από επαγγελματικές πρακτικές), τόσο σε επίπεδο εταιρειών όσο και σε επίπεδο στελεχών, προβάλλοντας την αξία της εργασίας τους στους εκπροσώπους του κλάδου.
  • Να δημιουργήσει ένα περιβάλλον στο οποίο η επιτυχία εκτιμάται από τον κλάδο, καλλιεργώντας τη δημιουργική άμιλλα.

Η τελική αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων θα γίνει από το συνεδριακό κοινό, η βαθμολογία του οποίου αντιπροσωπεύει το 40% της συνολικής βαθμολογίας κάθε υποψηφιότητας.

Η τελική διαδικασία αξιολόγησης και η τελετή απονομής των Αριστείων θα πραγματοποιηθούν στις 14 Φεβρουαρίου 2020 στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, με την ολοκλήρωση του Επιστημονικού Προγράμματος του 12ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΙΣΤΕΙΩΝ & ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ

Ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες τάσεις της φαρμακευτικής αγοράς, ο θεσμός των Αριστείων εξακολουθεί να προσαρμόζει τις υπάρχουσες κατηγορίες βράβευσης και να εμπλουτίζεται με νέες κατηγορίες.

Αναλυτικότερα, οι διαγωνιστικές κατηγορίες στα Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ. 2018-2019, και οι υποψηφιότητες που έχουν προκριθεί στην τελική φάση αξιολόγησης για κάθε κατηγορία, έχουν ως εξής:

  • Καμπάνια Προϊόντων ΜΗΣΥΦΑ
    Salonpas (ΒΙΑΝ)
    Carbosylane (ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ LILLY)
  • Καμπάνια Προϊόντων Αυτο-φροντίδας
    Altion (ΒΙΑΝ)
    Yotouel (ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ LILLY)
  • Καμπάνια Ψηφιακής Επικοινωνίας
    Let’s ΠΑΠ (AENORASIS)
    Novalac (ΒΙΑΝ)
  • Καμπάνια Ώριμου Προϊόντος ή ομάδας Προϊόντων
    Stelara (JANSSEN)
    Avastin (ROCHE)
  • Καμπάνια Προγράμματος Υποστήριξης Ασθενών & Ευαισθητοποίησης Κοινού
    Βήμα Μπροστά (NOVARTIS)
    Ένα μοναδικό ποδήλατο… αγώνων ζωής (SANOFI)
  • Καμπάνια Νέου Προϊόντος
    Trulicity (ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ LILLY)
    Xeljanz (PFIZER)

ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Το Συνέδριο Φαρμακευτικού Management πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια και αποτελεί την κορυφαία εκπαιδευτική διοργάνωση για τα στελέχη της φαρμακευτικής αγοράς!

  • ΣΥΝΕΔΡΟΙ

    150€
  • ΜΕΛΗ Ε.Ε.Φα.Μ.

    120€
  • ΦΟΙΤΗΤΕΣ

    ΔΩΡΕΑΝ
ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΤΩΡΑ

* Για τους συναδέλφους που βρίσκονται εκτός αγοράς εργασίας, η εγγραφή στο Συνέδριο είναι ΔΩΡΕΑΝ