ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
1η ΗΜΕΡΑ:
-
16:30 – 17:00Εγγραφές – Προσέλευση
-
17:00 – 17:15Επίσημη έναρξη – Χαιρετισμοί
-
17:15 – 19:00DebateThe Pharmaceutical Policy at the dawn of the new decade: a pillar of growth for the Greek economy and a field for the development of the country’s human resources or an area of wasteful spending which needs to be controlled?
Συντονιστής: Αντώνης Σρόιτερ
Ομιλητές:
-
19:20 – 19:40Διάλειμμα
-
19:40 – 20:00IQVIA Speech
- Developing a fact-based pharma policy in Greece
Σπύρος Αλεξανδράτος
- Developing a fact-based pharma policy in Greece
-
20:00 – 21:30Panel 1A bold new world: nurturing Innovation that will transform healthcare for the generations to come
Συντονιστής: Αντώνης Σρόιτερ
Ομιλητές
- Unfolding the Innovation Stage in the years to come
Κωνσταντίνος Ευθυμιόπουλος - The magic formula: Science + Data + Technology + Evidence leading to patient-centric medicine
Μάκης Παπαταξιάρχης - Hellenic Pharmaceutical Industry and Innovation: a crossroad with multiple deliveries
Θεόδωρος Τρύφων - From care-giver to enabler: the evolved role that is sparkled by innovation in the new decade
- Turning the outside-in, through patient understanding
Χρήστος Δαραμήλας
- Unfolding the Innovation Stage in the years to come
ΤΕΤΑΡΤΗ 12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2020
ΠΕΜΠΤΗ 13 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2020
2η ΗΜΕΡΑ:
-
16:30 – 17:00Εγγραφές – Προσέλευση
-
17:00 – 19:00Panel 2The Self-Care Journey of empowered consumers in the era of technology and wellbeing revolution
Συντονιστής: Γιώργος Αλεβιζόπουλος
Ομιλητές:
- Selfcare: untapped resource in healthcare
Jurate Švarcaite - The rising Consumer Health Care role in the global scenery
Birgit Schuhbauer - Self-care: A pillar of Growth in the Greek reality
Δημήτρης Μωραΐτης - Potential socio-economic benefits of enriching the OTC list according to the European standard in Greece
Κώστας Αθανασάκης - The Pharmacist at the Heart of Self-care as the first Health Consultant
Θάνος Λυκούδης - The emerging role of the Influencer fueling the chain with “genuine consumer feedback”
Κατερίνα Γκαγκάκη
- Selfcare: untapped resource in healthcare
-
19:00 – 19:30Διάλειμμα
-
19:30 – 21:30Panel 3Shaping a future-oriented healthcare for a digitally connected world
Συντονιστής: Σπύρος Φιλιώτης
Ομιλητές:
- Win in The Expectation Economy: Empowered Consumers in 2020 and Beyond!
David Mattin - Ε-marketplace platforms in the new era of consumerism reshape healthcare delivery
Paris Panagiotidis - Making healthcare more connected, interactive and personal
Parker Richardson - Data-Driven Marketing as a Precursor to Intelligent Operations, At Pace & Scale
Sander Ruitenberg
- Win in The Expectation Economy: Empowered Consumers in 2020 and Beyond!
3η ΗΜΕΡΑ:
-
14:00 – 15:00Εγγραφές – Προσέλευση
-
15:00 – 15:20IQVIA Speech
- Patient engagement in an agile world
Γιώργος Κλέτσας
- Patient engagement in an agile world
-
15:20 – 16:30Panel 4Learning Agility: building experience through unfamiliarity
Συντονίστρια: Σοφία Νάσιου
Ομιλητές:
- Fast & Curious: the success story of Innoetics
Αιμίλιος Χαλαμανδάρης - Learning from our…Enemy! The value of paradoxical synthesis in dealing with novel leadership challenges
Ηλίας Γαληνός
- Fast & Curious: the success story of Innoetics
-
16:30 – 17:00Keynote Speech
Ομιλητής:
- The Restless Rock
Χάρης Τσέβης
- The Restless Rock
-
17:00 – 17:30Διάλειμμα
-
17:30 – 18:30Keynote Speech
Ομιλητής:
- Adapting to a changing world: What are the brain’s barriers and how to overcome them
Beau Lotto
- Adapting to a changing world: What are the brain’s barriers and how to overcome them
-
18:30 – 19:00Διάλειμμα
-
19:00 – 22:00Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ. 2018-2019
Συντονίστρια: Ντανιέλα Μάλο
- Καμπάνια Προϊόντων ΜΗΣΥΦΑ
Salonpas (ΒΙΑΝ)
Carbosylane (ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ LILLY) - Καμπάνια Προϊόντων Αυτο-φροντίδας
Altion (ΒΙΑΝ)
Yotuel (ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ LILLY) - Καμπάνια Ψηφιακής Επικοινωνίας
Let’s ΠΑΠ (AENORASIS)
Novalac (ΒΙΑΝ) - Καμπάνια Ώριμου Προϊόντος ή ομάδας Προϊόντων
Stelara (JANSSEN)
Avastin (ROCHE) - Καμπάνια Προγράμματος Υποστήριξης Ασθενών
& Ευαισθητοποίησης Κοινού
Βήμα Μπροστά (NOVARTIS)
Ένα μοναδικό ποδήλατο… αγώνων ζωής (SANOFI) - Καμπάνια Νέου Προϊόντος
Trulicity (ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ LILLY)
Xeljanz (PFIZER)
Κριτική Επιτροπή Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ.
Κώστας Αξαρλόγλου
Δημήτρης Ρίχτερ
Στέλιος Ζωντός
Πέτρος Ζώτος
Σοφία Νάσιου - Καμπάνια Προϊόντων ΜΗΣΥΦΑ